مجریان

وقتی حرف از تبلیغات و هویت سازمانی به میون میاد، اولین چیزی که معمولاً به ذهن نمی‌رسه اما خیلی تأثیرگذاره، سررسید شرکتیه. شاید توی دنیای دیجیتال امروز، یه عده ف...

بازدید :20
شنبه 3 خرداد 1404زمان :13:42
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وقتی حرف از تبلیغات و هویت سازمانی به میون میاد، اولین چیزی که معمولاً به ذهن نمی‌رسه اما خیلی تأثیرگذاره، سررسید شرکتیه. شاید توی دنیای دیجیتال امروز، یه عده فکر کنن که سررسید دیگه کارایی نداره، ولی واقعیت اینه که هنوز هم یکی از کاربردی‌ترین و موندگارترین ابزارهای تبلیغاتی برای شرکت‌ها و سازمان‌هاست. چرا؟ چون سررسید، هر روز جلوی چشم مشتری یا مخاطب شماست!

سررسید شرکتی یعنی تبلیغ بی‌وقفه

وقتی یه شرکت سررسیدی با لوگو و اطلاعات برندش تهیه می‌کنه و به مشتری یا همکارش هدیه می‌ده، درواقع داره یه تبلیغ دائمی انجام می‌ده. تصور کن هر روز که طرف داره برنامه‌های کاریش رو توی اون سررسید می‌نویسه، ناخودآگاه اسم و برند شما جلوی چشمشه. این یعنی موندگاری برند بدون هزینه تبلیغاتی روزانه!

یه هدیه ساده اما مؤثر

سررسید، برخلاف بروشورها یا حتی کارت ویزیت، دور انداخته نمی‌شه. چون کاربردیه. کسی که یه سررسید شیک و باکیفیت از یه شرکت می‌گیره، نه‌تنها اونو نگه می‌داره بلکه احتمال داره به بقیه هم نشون بده. یه هدیه ساده اما هوشمندانه که حس احترام و حرفه‌ای بودن رو منتقل می‌کنه.

شخصی‌سازی و طراحی اختصاصی

یکی از مزیت‌های اصلی خرید سررسید شرکتی، امکان شخصی‌سازیاونه. یعنی چی؟ یعنی می‌تونین لوگوی شرکت، پیام برند، شعار تبلیغاتی، حتی اطلاعات تماس و QR کد رو توی صفحات ابتدایی یا پایانی سررسید چاپ کنین. بعضی شرکت‌ها حتی سررسیدهایی تولید می‌کنن که توی هر ماه، بخشی از خدمات یا محصولاتشون معرفی شده. این یعنی یه کاتالوگ زنده برای ۳۶۵ روز سال!

کِی بخریم؟ چه مدلی بخریم؟

زمان مناسب برای سفارش سررسید معمولاً آبان تا دی‌ماهه؛ چون تولید و چاپ زمان‌بره و اکثر شرکت‌ها می‌خوان اول سال جدید اونا رو تحویل بدن. مدل‌های سررسید هم متنوعه: روزانه، هفتگی، ماهانه، جلد چرم، ترمو، گالینگور و حتی مدل‌های خاص مدیریتی. بسته به بودجه و سلیقه شرکت می‌تونین انتخاب کنین.

نتیجه‌گیری: تبلیغاتی که دور ریخته نمی‌شه!

در دنیایی که تبلیغات با یه اسکرول رد می‌شن، داشتن یه ابزار تبلیغاتی که روزها و ماه‌ها جلوی چشم مشتری باشه، یه مزیت بزرگه. خرید سررسید شرکتینه‌تنها یک ابزار تبلیغاتی مؤثره، بلکه راهی برای نشون دادن حرفه‌ای بودن، احترام به مخاطب و ساخت ارتباطی ماندگار هم هست.

منبع: https://mojrian.net/

نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مجریان مجریان کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
  • آرشیو لینک ها
آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 12
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 6773
  • بازدید کلی : 6773
کدهای اختصاصی